PayRoll

Salarizarea a fost mult timp considerată ca o funcție cu risc scăzut care nu poate afecta sistemul performant de management. În acest sens, poate că nici tu nu ai acordat mult timp și multă atenție acestui serviciu. Cu toate acestea, domeniul a devenit din ce în ce mai complex pentru angajatori de toate dimensiunile și mulți se confruntă acum cu complexitatea din ce în ce mai mare a salarizării.

Suportul, capacitatea și experiența noastră te pot ajuta să ai o viziune mai clară a salariilor, într-un mediu de reglementare în continuă schimbare și foarte complex.

Domeniile de competență pentru serviciul PayRoll

  • Întocmirea actelor adiţionale la contractele individuale de muncă;
  • Întocmirea deciziilor privind executarea contractelor individuale de muncă;
  • Completarea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor;
  • Păstrarea şi gestionarea dosarelor de personal;
  • Întocmirea adeverinţelor de salariu;
  • Sprijin în asigurarea copiilor după carnetul de muncă;
  • Întocmirea adeverinţelor pentru dosarul de şomaj;
  • Întocmirea notelor de lichidare pentru personalul Beneficiarului;
  • Întocmirea adreselor privind achiziţionarea carnetelor de muncă de către Beneficiar;
  • Întocmirea adreselor privind solicitarea informaţiilor din baza de date a Inspectoratului Teritorial de Muncă;
  • Întocmirea situaţiei locurilor vacante;
  • Întocmirea ordinelor de plată pentru contribuţiile şi taxele datorate către bugetul de stat aferente salariilor;
  • Consultanţă privind întocmirea dosarelor de personal;
  • Întocmirea şi depunerea statelor de plată a salariilor;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile aferente drepturilor de personal;
  • Elaborarea fişelor fiscale.

 

Nu contează mărimea afacerii, capitalul sau industria în care activează compania ta.

Noi te putem ajuta să lucrezi mai inteligent, pentru atingerea obiectivelor.

Hai să vorbim despre dezvoltarea afacerii tale!

 

Persoane contact


Poza Iulia Enache

Iulia Enache

Senior HR&Payroll Specialist

Sunt absolventă a facultății Științe Economice, specializarea Management, din cadrul Universității Petrol și Gaze Ploiești, cu un master în Administrarea și Finanțarea Proiectelor de Dezvoltare.

Din anul 2014 mi-am început cariera în cadrul Geseidl, unde am acumulat multă experiență în domeniul resurselor umane, aducând un plus de valoare acestui departament prin obținerea diplomei de Inspector Resurse Umane. 

Sunt o fire ambițioasă, care întotdeauna își dorește mai mult și care vrea în fiecare zi să învețe ceva nou.

Cred că m-am dezvoltat într-un timp foarte scurt, însă cu foarte multă muncă și ambiție. Consider că succesul constă în gândirea pozitivă.

În timpul liber sunt pasionată de muzică și călătorii.

Motto-ul meu preferat? "Plăcerea muncii aduce perfecțiunea acesteia".

Telefon+40 771 561 676
Emailiulia.enache@geseidl.ro


Poza Roxana Șerban

Roxana Șerban

Senior HR&Payroll Specialist

Sunt parte din echipa Geseidl din 2005. Cu sprijinul întregii echipe, aici m-am dezvoltat profesional în domeniul reurselor umane și al salarizării prin înțelegerea și finalizarea unor proiecte din ce în ce mai complexe.

Cea mai mare provocare pentru mine a fost să-mi gestionez mai bine timpul de lucru, să fiu mai eficientă și să aduc mai multă valoare fiecărui proiect asumat. A meritat această provocare.

Specializarea mea se referă la:

  • prelucrare date pontaje, state de plată cu calcul concedii medicale, concedii de odihnă, prime, popriri, alte rețineri;
  • verificare declarații fiscale, depunere adrese recuperare sume de la Casa de Sănătate;
  • situații privind evidența zilelor de concedii de odihnă, concedii medicale;
  • completarea raportărilor statistice;
  • gestionare dosare personal, acordare de suport și consultanță pe diferite probleme legislative;
  • instruire și training pentru clienți dar și pentru colegi.

Creșterea numărului de clienți alocați dar și creşterea numărului de clienţi cu mai mulţi salariaţi (peste 50) au făcut ca diversitatea și complexitatea lucrărilor să fie o provocare, să fie modul în care nicio zi nu seamănă cu alta.

Dezvoltarea cunoștințelor în domeniul legislației muncii pe plan internațional reprezintă o prioritate, având în vedere interesul tot mai mare al investitorilor străini pentru România.

Cred în pregătirea profesională și participarea la cursuri și seminarii. Toate acestea aduc multe beneficii atât pentru colegi, cât şi pentru clienți și parteneri.

Iubesc muzica și oamenii! Consider că oamenii fac diferența!

Telefon+40 771 616 246
Emailroxana.serban@geseidl.ro