10.232017
0 0
Interviu cu Florin Dull, (partea a 2-a)

Interviu cu Florin Dull, (partea a 2-a)

Continuăm aici interviul oferit d-lui Florin Dull, pentru Business Magazine, în luna octombrie 2017, în varianta originală (nu cea publicată):

Despre familie

Cu sigurantă că, în viață, totul pleacă de la o misiune, pe care fiecare o are creionată. De ce existăm? “Noi, echipa Geseidl, existăm pentru a face lumea mai bună! Nouă ne pasă de cei de lângă noi! Vrem să ajutăm pe cei care pornesc o afacere, vrem să fim un real sprijin celor care sunt consacrați și vrem să le oferim tuturor încredere și siguranță că își vor atinge obiectivele, la timp, de fiecare dată, prin profesionalismul echipei noastre. Am căutat și vom căuta mereu cele mai bune soluții în tot ceea ce realizăm, pentru a face viața mai frumoasă tuturor”, punctează Robert Popa.

Familia ne-a ajutat mereu să rămânem ancorați în valorile esențiale ale vieții: iubire, altruism, sinceritate și perseverență în munca pe care o facem, cu propriile puteri. La Geseidl s-a găsit acea cale de mijloc, un cadru echilibrat, dacă ne gândim la o firmă ca fiind locul în care ne desfășurăm activitatea, în care practicăm – atenție – ceea ce ne place, dar fără a scoate familia din ecuație. Pur și simplu, problemele personale pot fi de multe ori împărtășite, unele putand fi astfel rezolvate, chiar și cu ajutorul firmei, respectiv al colegilor. Transparența și sinceritatea au condus, întotdeauna, la cele mai bune soluții. De multe ori, în mediul de afaceri, tinde să existe o prăpastie mare între job și familie, iar discrepanța este adâncită tocmai de către cei aflați în poziții de management. La polul opus, există cazuri în care firmele sunt axate exclusiv pe relațiile de familie. În nici unul dintre aceste situații extreme, nu se poate atinge acel nivel optim de “confort” emoțional și profesional al angajaților.

Exigența și profesionalismul au rămas întipărite în titulatura Geseidl, fiind de bun augur pentru proiectele noi, mai mari, care se întrevedeau la orizont. În martie 2013 are loc relansarea brandului Geseidl, moment de referință în cadrul companiei, când echipa și-a dat seama că firma a crescut sănătos, s-a dezvoltat foarte mult și a venit momentul să funcționeze în alți parametri. Printre altele, a fost implementat un proiect foarte bine primit în Ploiești, și anume Asociația Geseidl pentru Sport și Sănătate. Dat fiind faptul că membrii echipei sunt iubitori și practicanți de sport, compania a decis să se implice, în mod activ, în comunitatea locală, prin sprijinirea financiară a unor proiecte, prin suport concret oferit unor sportivi, dar și prin implementarea ideilor proprii. Iar planurile de viitor trec dincolo de granițele orașului, firma intenționând să sprijine sportul pentru toți ca o investiție pe termen lung în sănătatea și calitatea vieții comunității.

Despre excelență

La Geseidl nu este nimic la voia întâmplării, totul fiind rezultatul multor ore de muncă. Dar pasiunea nu ține cont de vremea de afară, nici dacă e zi sau noapte. La final, rămâne bucuria reușitei și satisfacția că ai fost util cuiva, că ai ajutat, prin munca ta, pe cineva. Prin extrapolare, se poate așadar spune că o firmă de contabilitate ajută, direct și indirect, foarte multă lume. “Având încredințată o responsabilitate foarte mare putem cu ușurință, din condei, să o folosim și să ajutăm mii de oameni. Depinde de noi dacă alegem să folosim această responsabilitate pentru a aduce un zâmbet în casele lor, o speranță, un strop de siguranță într-o lume nesigură, o rază de soare. Ei nu vor ști niciodată de noi și poate nici noi de ei” spune Robert Popa.

După numai trei ani de activitate, firma este certificată conform standardului ISO 9001:2000 de către AJA Registrars, iar în 2009 obține această recunoaștere din partea TÜV Rheinland. Certificarea TÜV are loc în preajma perioadei de criză economică, un moment în care echipa Geseidl a rezistat și, mai mult decât atât, a reușit să investească în IT și să iasă întărită din criză. Dovada? A obținut locul I în rândul firmelor de contabilitate din județul Prahova în 2009, pentru al doilea an consecutiv. Și așa a început ascesiunea.

Rețeta a fost păstrată: muncă asiduă, fără a face rabat de la calitate, ani presărați însă cu momente de respiro, excursii cu echipa, beneficii acordate familiilor și timp personal. Timpul, acest factor important – pentru că excelența se atinge în timp, dar și cu timp.

În cazul de față, în timp ce firma creștea, cu timpul angajații deveneau tot mai încrezători în forțele proprii. Tactica de management adoptată a fost una simplă, dar cu efectul scontat: acordă încredere și respect oamenilor, iar ei vor avea grijă de clienții companiei. Printre altele, încrederea și respectul se reflectă în vorbe bune, sfaturi de carieră (sau chiar personale), flexibilitatea programului de lucru, traininguri personalizate sau anumite beneficii, în funcție de hobby-urile fiecărui angajat.

La Geseidl, un loc foarte important îl ocupă autoperfecționarea. Învățarea nu este un proces limitat, dimpotrivă, aproape în fiecare zi se învață ceva nou, în contextul în care totul se mișcă extrem de rapid. Fie că este vorba de comunicare, contabilitate, resurse umane, IT sau orice alt domeniu, taskurile se rezolva “ca la carte”, conform procedurilor și în litera legii. Pentru asta, e necesară în primul rând, învățarea, și apoi aprofundarea, actualizarea.

Prin definiție, meseria de economist presupune să fii informat cu toate schimbările legislative din domeniu, să ai un update zilnic al pieței și o privire de ansamblu a economiei românești, europene și globale. Este exact ceea ce găsim la fiecare membru al echipei Geseidl începând, în primul rând, cu cel care a preluat ștafeta de la mama sa, domnul Robert Popa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *