10.232017
0 0
Interviu cu Florin Dull, Business Magazine (partea 1)

Interviu cu Florin Dull, Business Magazine (partea 1)

În luna octombrie 2017, am avut plăcerea să oferim un interviu domnului Florin Dull, pentru Business Magazine. Prezentăm mai jos prima parte, în varianta originală (nu cea publicată):

Despre oameni, familie și excelență. Despre Geseidl.

Când intri în biroul Geseidl, te încearcă un sentiment frumos. Nu vă imaginați un zgârie-nori de sticlă, cu lift supersonic și parcare subterană cu comandă vocală. Ne aflăm în Ploiești, în centrul orașului, într-o casă frumoasă unde, în urmă cu 14 ani, o idee a prins viață. A prins apoi rădăcini, ca mai târziu să crească și să devină un exemplu pozitiv, o referință în domeniul financiar-contabil, o prezență notabilă în branșă și recunoscută de organismele naționale pentru meritele sale. Pășind în firmă, simți acel zumzet inconfundabil, specific jobului de economist dar, mai mult decât atât, este o atmosfera de concentrare pozitivă, de implicare și pasiune. Cei 30 de colegi care se întâlnesc în fiecare dimineață la biroul din Ana Ipătescu ajută peste 150 de firme să deslușească ițele încurcate în diverse aspecte legate de taxe și impozite, fuziuni și achiziții, audit, management, contabilitate, salarizare, resurse umane, leasing de personal, IT, etc. Să poți ajuta reprezintă, de fapt, satisfacția muncii bine făcute, iar să identifici pasiunea ta în meseria practicată este singurul mod de a fi realmente împlinit. La Geseidl a fost mereu vorba de profesionalism și de îmbunătățire continuă, aici fiind o ușa deschisă pentru oameni valoroși, cărora le-a fost creat mediul propice pentru dezvoltare profesională. Se organizează periodic traininguri, au loc vizite la clienți, a existat și continuă să existe o cantitate prețioasă de informație “la cald” și feedback “la rece”, iar în fiecare an echipa a câștigat plus-valoare prin fiecare om care a venit cu personalitatea, expertiza și entuziasmul său.

Despre oameni

Doamna Gela Popa, fondatorul companiei, a avut acest vis, numit acum Geseidl, pentru că, în primul rând, a crezut mereu în oameni. A simțit că fiecare este bun la ceva, capabil să facă lucruri pentru dezvoltarea proprie, prin intermediul unor oameni cu experiență. A încercat să fie omul potrivit, la locul potrivit. Și pentru membrii echipei Geseidl, a reprezentat un exemplu de putere, organizare și consecvență, care s-au simțit astfel atrași și mai mult de domeniul financiar, de contabilitate, fiind motivați de directorul firmei, care le-a insuflat dorința de a fi din ce în ce mai buni, în fiecare zi, în tot ceea ce fac. Chiar dacă, fizic, doamna Popa nu mai este prezenta, a rămas traiectoria pozitivă pe care a trasat-o cu talent și care continuă să dea roade. Este vorba, în primul rând, de oameni foarte bine pregătiți profesional, care caută să ajute clienții și care se ajută, totodată, pe ei înșiși printr-un proces de autoînvățare perpetuu.
În vara anului 2003 a început parcursul companiei. Patru persoane cu suflet mare și visuri multe și-au focalizat întreaga energie și experiență profesională pe acest proiect. În decembrie erau deja 4 angajați și 2 stagiari. Încet, dar sigur, rotițele se puneau în mișcare, și era abia începutul. A urmat o investiție majoră în echipamente IT, infrastructură, ca apoi, peste doi ani deja, în 2005, să fie implementat sistemul de management al calității. Tot după doi ani, Geseidl semna contractul cu numărul 50, un “milestone” care i-a bucurat pe toți, și le-a confirmat că se găsesc pe drumul cel bun.

Echipa s-a mărit constant, fiind selectați tineri economiști entuziaști, dornici să învețe din practica de zi cu zi în cadrul Geseidl, care s-a remarcat, în primul rând, ca firmă-școală. “Printre altele, Geseidl este și o școală care vizează excelența în contabilitate și resurse umane, prin care ne dorim să aducem mereu valoare societății în care trăim, să oferim șanse tinerilor, să le deschidem drumul către succes, iar acesta este lucrul care ne deosebește cel mai mult de competitori”, explică Robert Popa, managerul Geseidl.
Pentru mulți, Geseidl a reprezentat o pepinieră de specialiști, unii dintre aceștia ajungând ulterior să ocupe poziții de top în alte companii. Oamenii sunt sufletul oricărei afaceri și când investești în angajați, când le asculți părerile, ideile, proiectele, atunci se deschid adevăratele oportunități pentru companie. Un angajat motivat înseamnă clienți mulțumiți, și conducerea firmei a cunoscut acest principiu de bază de la bun început. În fiecare an se organizează câteva teambuilding-uri, si bineinteles au loc și întâlniri informale. Astfel, se creează cadrul potrivit în care oamenii se cunosc mai bine, își deschid sufletul și se încărca de energie pozitivă pentru proiectele lor. Se face sport, se organizează cursuri, workshopuri și concursuri de echipă, momente inedite și cadouri din partea firmei, se sărbătoresc momente deosebite, atât pentru firmă, cât și pentru colegi în mod personal. Se acordă acel timp special omului – nu angajatului – și familiei sale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *