Despre consecvență.

Despre consecvență.

Da, ne plictisim prea repede, renunțăm atunci când treburile nu par o fi ok din primele încercări.

Și?

Renunțăm la visurile sau proiectele noastre exact atunci când nu trebuie. Cine a zis ca viața de antreprenor este ușoară? Bani, mașini scumpe, excursii exotice. Pe bune?

Toate astea sunt consecința unui management consecvent. Dacă banii sunt doar o premisă, atunci succesul va fi o loterie.

De ce vorbim astăzi despre consecvența sau „living coral” în afaceri?

Pentru că am văzut mult prea mulți antreprenori, mai ales la început de drum, care vor să renunțe atât de ușor. Asta nu merge și basta! Punct.

Serios?

Afacerile au nevoie de timp și consecvență pentru a fi puse pe picioare. Apropo! Știi cât a vândut Coca-Cola în primul an, 1886?  Doar 9 pahare pe zi, acum vinde 1,4 mld. în fiecare zi. De ce asta? Pentru că au fost consecvenți.

La începutul acestor episoade “Business Colours”, am vorbit despre misiune, viziune și valori. Pare teorie, dar în realitate este business. Asta doar dacă te gândești la succes și nu doar la bani.

 

Ce înseamnă consecvența?

Pai, trebuie sa fii consecvent cu principiile afaceri tale. Dacă la prima adiere de vânt ai oprit motorul, ești departe de business. Încrederea te face să treci peste obstacole, nu?

 Apoi, trebuie să fii consecvent cu angajații tăi. Da, uneori aceștia fac performanță, alteori nu.

După ce criterii consecvente apreciezi asta? Trebuie să fii consecvent cu valorile de performanță, dacă vrei angajați pentru așa ceva. Presupunerile sau doar părerile personale de “șef’ nu sunt suficiente.

Șeful’ nu a fost, nu este și nu va fi niciodată un lider. Da, boss?

 

Uneori trebuie să schimbi direcția afacerii, să faci ajustări tactice în funcție de vremuri, cu oportunități sau bariere. Asta nu înseamnă că te dezici de la consecvență, asta însemnă strategie și adaptare.

Să fii consecvent, nu înseamnă să mulțumești pe toata lumea. Este absolut normal să ai fani și hateri. Cel mai rău lucru este ca oamenii să fie indiferenți față de tine. Atunci da, ai o problemă de atitudine.

Consecvența înseamnă și specializare, o specializare de care România are mare nevoie. Trebuie să depășim faza balcanică, în care toți pare că știm să facem de toate. Da, chiar pare. În realitate ciupim de acolo, ciupim de dincolo, fără să prindem rădăcini adânci. Doar superficialitate și pare că …

 

Specializarea înseamnă specialiști și înseamnă performanță. Întotdeauna râdem când auzim despre acel legendar personaj „Dorel”, dar de puține ori aplicăm sau cumpărăm performanța în afaceri.

Vrei să cumperi servicii ieftine sau performanța unor specialiști?

Despre asta este vorba astăzi. Încă se mai caută servicii ieftine, dar fără performanță. Nu ne mai vedem capul de treabă, dar fără rezultate notabile. Și?

 

Consecvența este doar despre succes. Despre succesul tău de antreprenor.

Pentru mult mai multe beneficii ale consecvenței în afaceri, ne poți suna la telefon 0244591897, ne poți trimite un e-mail la adresa office@geseidl.ro sau scrie-ne direct din site.

Aceasta a fost tema discuției de astăzi despre consecvență, despre performanță și încredere prin “Living Coral Colours”.

 

Și nu uita că cea mai bună decizie este cea care te ajută să te dezvolți, nu doar să economisești.

Până la un nou episod, îți doresc să ai zile frumoase, cu gânduri bune și acțiuni de succes!

Suntem Geseidl Consulting Group, o afacere de familie care înțelege și respectă valorile parteneriatului, indiferent de provocări. Serviciile noastre reprezintă o valoare a succesului de 15 ani, alături de cei mai buni clienți.