Contabil Senior / Consultant Client (CS16)

Contabil Senior / Consultant Client (CS16)

Candidatul eligibil:

 

  1. Absolvent de studii superioare economice
  2. Experiența relevanta în domeniul financiar - contabil, pe un post similar, de minim 3 ani
  3. Cunostințe de operare PC: MSOffice (Word, Excel);
  4. Cunostințe minime de limba engleză în comunicare orală și scrisă în domeniul financiar-contabil (nivel minim B1)
  5. Abilitați de comunicare, relaționare și coordonare a unei echipe
  6. Capacitate de planificare, organizare și control
  7. Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză
  8. Persoană loială, sinceră și organizată
  9. Constituie un avantaj existența unor certificări profesionale relevante (contabil autorizat, expert contabil, consultant fiscal și/sau auditor).

Descrierea jobului:

  1. Înregistrarea zilnică a documentelor contabile primite de la client, folosind sistemele informatice interne
  2. Încadrarea corectă a documentelor contabilizate
  3. Verificarea înregistrărilor contabile efectuate de către operatorii de date
  4. Efectuarea lucrărilor de salarizare
  5. Închiderea conturilor și verificarea corelațiilor contabile prin tehnicile de control ale conturilor
  6. Realizarea misiunii contabile complete (rapoarte, balanță și bilanț)
  7. Repartizarea sarcinilor de lucru colegilor pe care îi coordonează
  8. Verificarea, corectarea, evaluarea gradului și modului de îndeplinire a sarcinilor distribuite subordonaților
  9. Întocmirea rapoartelor contabile și financiare ale clientului la solicitarea acestuia, ce fac obiectul contractului încheiat cu clientul
  10. Asigurarea respectării reglementărilor legale în domeniul financiar-contabil pentru tranzacțiile economice interne și internaționale
  11. Coordonarea activităților de întocmire și depunere a declarațiilor fiscale pentru clienții de care răspunde
  12. Asigurarea suportului pentru activitatea de controlling financiar și raportare financiară pentru management
  13. Inovație în modul de lucru și preocupare permanentă pentru optimizare
  14. Pregătirea situațiilor solicitate la controlul financiar contabil

 

Locația:

Sediul Geseidl

 

Beneficii:

  • Implicare în proiecte și activități care oferă numeroase oportunități de învățare și dezvoltare
  • Salariu atractiv în acord cu competențele și performanțele individuale
  • Alte beneficii materiale și profesionale

 

Trimite-ne cv-ul tău actualizat pe adresa de email angajari@geseidl.ro

Ca să îți fie mai ușor, folosește linkul de mai jos: