Pentru noi, candidatul ideal întrunește următoarele criterii:

  1. Limba Engleză (obligatoriu);
  2. Abilități de operare PC (obligatoriu);
  3. Studii superioare economice sau juridice (de preferat);
  4. Experientă anterioară (de preferat);
  5. Persoană riguroasă si atentă la detalii;
  6. Persoană ordonată şi dinamică;
  7. Foarte bune abilităţi de comunicare profesională şi lucru în echipă;
  8. Permis de conducere (obligatoriu);

Câteva dintre atribuțiile generale ale postului de Asistent Manager:

  1. Asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi  persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
  2. Se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;
  3. Se ocupă de corespondenţa (e-mail, fax, poştă) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează  răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru);
  4. Stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil;
  5. Se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
  6. Întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
  7. Organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
  8. Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
  9. Poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
  10. Primeşte, înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne;
  11. Păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces.

Beneficii Oferite:

Posibilitatea de a învăţa. Formare permanentă.
Mediu de lucru antrenant. Poţi ajunge să lucrezi pentru clienţi cu activităţi variate.
Condiţii excelente de lucru. Tehnologie IT de ultimă oră.
Posibilitatea de a promova în funcţie de performanţe și implicare.

Puteți trimite CV-urile dvs. pe adresa de email angajari@geseidl.ro, menționând postul pentru care aplicați și codul aferent!