Descrierea postului

  • Proiectarea şi implementarea de soluţii informatice;
  • Training şi suport pentru utilizatori;
  • Managementul conturilor – Account management;
  • Politica de securitate;
  • Actualizarea software-ului existent, cât şi implementarea unui nou software;
  • Arhivarea şi suport de management;
  • Fault tolerance;
  • Optimizare, monitorizare şi management;
  • Pronostic – Forecasting;
  • Troubleshoting;
  • Prevenţie;
  • Upgradare hardware;
  • Reconfigurarea de soluţii hardware;
  • Documentarea prin proceduri a tuturor activităţilor desfăşurate;
  • Permanenta monitorizare, întreţinere şi gestionare a tuturor părţilor din sistem;
  • Participă la implementarea şi instalarea serverelor, a sistemelor de operare şi aplicaţiilor conform documentaţiilor şi procedurilor existente;
  • Asigură administrarea sistemelor de operare (Linux şi Windows) şi suportul tehnic pentru sistemele din aria de activitate;
  • Asigură implementarea strategiilor şi procedurilor de back-up şi verifică îndeplinirea acestora;
  • Identifică şi evaluează problemele la nivel de infrastructură;
  • Asigură administrarea conturilor de utilizatori (LDAP);
  • Rezolvă incidentele repartizate de serviciul HelpDesk;
  • Verifică nivelul de conformitate cu standardele tehnice;
  • Colaborează cu alte departamente IT în executarea sarcinilor de serviciu, în          concordanță cu specificaţiile comunicate;
  • Participă la elaborarea rapoartelor privind stadiul activităţilor, problemele identificate, tendinţele înregistrate.

Cerințe obligatorii

  • Un bun coleg!
  • Cunoștințe avansate de limba engleză (vorbit și scris);
  • Abilități avansate de operare PC (MS Office Excel);
  • Permis de conducere (cat. B).

Alte cerințe

  • Studii economice superioare (de preferat);
  • Experiență anterioară în domeniul IT (de preferat);
  • Persoană riguroasă si atentă la detalii;
  • Persoană ordonată şi dinamică;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare profesională şi lucru în echipă.

Beneficii oferite

  • Posibilitatea de a învăţa. Formare permanentă (cursuri interne și externe);
  • Mediu de lucru antrenant: poţi ajunge să lucrezi pentru clienţi cu activităţi variate!
  • Condiţii excelente de lucru și tehnologie IT de ultimă oră;
  • Posibilitatea de a promova în funcţie de performanţe și implicare;
  • O echipă tânără și foarte activă!




Haide, trimite-ne CV-ul tău pe angajari@geseidl.ro!
Nu uita să spui pentru ce post dorești să aplici ! 😉


geseidl